Home sweet home in America - Reisverslag uit Holmen, Verenigde Staten van Minke Meulen - WaarBenJij.nu Home sweet home in America - Reisverslag uit Holmen, Verenigde Staten van Minke Meulen - WaarBenJij.nu

Home sweet home in America

Door: Minke van der Meulen

Blijf op de hoogte en volg Minke

30 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Holmen

Na vier Ge-wel-dige dagen in New York City, was het tijd om mijn gastgezin te ontmoeten! Waar ik wel redelijk tegen op keek was de reis er naar toe.. Vanaf Schiphol naar New York was ik met een hele groep, maar nu moest ik helemaal alleen. In New York werd ik gelukkig goed geholpen en had ik direct mijn gate gevonden. Eerst vanaf New york naar Minneapolis, en dan van Minneapolis naar La crosse. Nee, het overstappen werd mij niet bespaard. Er was jammer genoeg vertraging van een uur maar de vlucht naar Minneapolis was goed, maar 2 uurtjes en we stonden alweer op de grond. Maar door die vertraging dreigde ik mijn vlucht naar La crosse te missen! Bij aankomst bij de gate bleek dat ook deze vlucht vertraging had opgelopen en was ik dus nog mooi optijd! Na een mini vliegtuigje van ik denk zo'n 30 personen en een halfuurtje verder landde ik in La Crosse. Waar mijn gast familie mij stond op te wachten met een enorm spandoek met de tekst : welcome in America!!

Ik zit nu zo'n 6 dagen in mijn gastgezin. Ze doen ontzettend hun best om mij hier thuis te laten voelen wat ik natuurlijk ontzettend wardeer! Het zijn super lieve mensen en ik heb echt een klik met ze! Ookal voel ik me hier al best wel thuis, elk begin is moeilijk!

Liefs vanuit Holmen,

Minke

• 30 Augustus 2013 - 19:03

Saïda:

Hey Minkie,

Super om het allemaal te lezen :)
    En het thuis voelen zal allemaal wel goedkomen!
    Geniet ervan in iedergeval!

Liefs,

Saïda

• 07 September 2013 - 20:15

Sanne Doeland:

Hee minke ,

echt super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. ik ben stik jaloers op je dat je in amerika zit. ik zag je reisverslag toevallig op facebook voorbij komen maar zal het nu in de gaten houden want je schrijft ontzettend leuk! heel veel plezier nog meid!

dikke tût!

• 08 September 2013 - 23:36

Hilly:

Minke, ik fyn it super knap! Yn it fleantuch, allinnich yn in wrâld, dyt folslein ûnbekind foar dy is/wie.
    Dochst it dochs mar evn mei dyn 16 jier!
    Ik winskje dy in top tiid dêr ta!