life is a rollercoaster - Reisverslag uit Holmen, Verenigde Staten van Minke Meulen - WaarBenJij.nu life is a rollercoaster - Reisverslag uit Holmen, Verenigde Staten van Minke Meulen - WaarBenJij.nu

life is a rollercoaster

Door: Minke

Blijf op de hoogte en volg Minke

17 Oktober 2013 | Verenigde Staten, Holmen

Lieve mensen,

Ik had gedacht dat ik na twee maand wel redelijk gewend zou zijn aan het Amerikaanse leven, maar niets is minder waar! Elke dag wordt ik weer geconfronteerd met de meest vreemde maar meest geweldige dingen.

Een paar weken geleden had ik mijn eerste optreden met het dansteam op het Football field. Wat een super ervaring was! Het geeft echt een ongeloofelijke kick om voor duizenden enthousiaste mensen te performen! Na dat geweldige optreden was ik natuurlijk super gemotiveerd om te trainen voor onze volgende show, jammer genoeg ging het die dag mis. Flink door de enkel gegaan en de volgende dag naar het ziekenhuis. Viel gelukkig allemaal mee, en alleen zwaar gekneust. En achja weer een ervaring rijker, een amerikaans ziekenhuis van binnen gezien. Maar dit betekende wel dat ik drie weken niet kon dansen waar ik flink van baalde. Na een weekje op de meest raare krukken (amerikaanse krukken?) ooit te hebben gelopen en elke dag naar de school fysioterapeut te zijn geweest, vond ik het wel weer tijd om dansen. En zo gezegt zo gedaan.

Diezelfde week was wat ze noemen 'homecoming week'. Elke dag heeft een ander Thema, zoals Pyjama-dag, het woord zegt het; al er wordt van iedereen verwacht dat je in je pyjama naar school komt. Deze geweldige week wordt als traditie afgesloten op Zaterdagavond met een mega Football game en een mega overdreven maar geweldig schoolfeest! Dit schoolfeest was zeker 1 van mijn hoogtepunten! Ze zijn er dus erg goed in om elke dag een speciale naam te geven zoals vandaag : Meat Taste day. Iets wat mijn broer ge-wel-dig zou vinden!

Als ik op dit moment mensen vertel over Nederland, zeg ik letterlijk : ''back in The Netherlands'' wat een paar weken geleden "back at home'' was. Want mijn nieuwe thuis is hier, met mijn drie super zussen en mijn geweldige gast moeder! Mijn kamer is net zo'n rommel als die zou zijn in Nederland, mijn kleren ruiken naar Amerikaans wasmiddel, ik zing in de douche en na een lange dag op school kom ik thuis in een huis vol liefde en warmte! Elke dag realizeer ik weer wat een geluk ik heb, want ik weet dat dit alles niet vanzelfsprekend is!

Natuurlijk mis ik jullie allen ontzettend, op sommige dagen meer dan op anderen. Nog steeds elke dag krijg ik super lieve berichtjes, en zelfs kaartjes uit Nederland! Dankjulliewel daarvoor, die helpen mij echt als ik het even niet meer zie zitten. want ja, ik heb gekozen om in deze achtbaan te stappen, maar soms word je wel eens misselijk en wil je het liefst eruit springen. Maar je weet dat springen geen optie is en het enige wat dan nog overblijft is genieten.. en dat is wat ik doe.

Heel veel liefs uit Amerika,

Minke



  • 17 Oktober 2013 - 09:46

    Hilly:

    Wow Minke......bin der even stil fan. 16 jier en dan sáfolle oare erfaringen meimeitsje. Wat hartstikke fijn dast in leaf gastgesin troffen hast. sa belangryk, sa fier fan hûs!
    Fermeitsje dy der faam, mar dat dochst wol, as ik it sa lêz.
    Hiel folle groetsjes fan ús hjirre

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Holmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2014

Wait what March already?

26 Januari 2014

Good busy life

03 December 2013

"Just go on and on like the sun goes"

17 Oktober 2013

life is a rollercoaster

21 September 2013

Time flies when you're having fun
Minke

Hallo allemaal! Mijn naam is Minke van der Meulen. In 2013 heb ik een jaar als Exchange student in Wisconsin Amerika gewoond. In september 2016 verhuis ik voor een half jaar naar Barcelona voor mijn buitenlandse stage

Actief sinds 30 Aug. 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 3660

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: