Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Holmen, Verenigde Staten van Minke Meulen - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun - Reisverslag uit Holmen, Verenigde Staten van Minke Meulen - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun

Door: minke

Blijf op de hoogte en volg Minke

21 September 2013 | Verenigde Staten, Holmen

Lieve iedereen,

wauw, ongeloofelijk hoe snel de tijd kan gaan! Vandaag alweer een maand geleden dat ik mijn vertrouwde plekje in Friesland inwisselde voor een american life. En werkelijk alles gaat mijn verwachtingen te boven!!

De eerste week was erg moeilijk en had ik heel erg last van een cultuurshock. Want werkelijk alles maar dan ook alles is anders. De tweede week verliep een stuk beter, mijn eerste school week! En als je aan een American High School denkt, denk je al snel aan football players, cheerleaders, enorme kluisjes, lunch line enz. En ik kan je vertellen het is precies zoals in al de American High School movies!! And I love it! Iedereen is super geintreseerd in Nederland (ookal hebben ze geen idee waar het ligt) en ik wordt dus dagelijks meer dan 3x gevraagd om iets in het Nederlands of Fries te zeggen. Mijn dagen door de weeks zijn redelijk lang, van 7:20 tot 2:45 naar school dan direct door naar dans training van 3 tot 5 en dan al mijn huiswerk maken. Ik zit dus ik het Dansteam van onze High School wat ik helemaal geweldig vindt! Al de meiden in mijn team dansen al vanaf jonge leeftijd, dus het is hard werken om het bij te houden maar dat maakt het juist zo leuk! Elke week leren we een nieuwe routine, en die voeren we uit in de pauze van de plaatselijke Football game waar iedereen zich de hele week op heeft verheugd! Want wauw ik heb nog nooit zulke enthousiaste mensen gezien, schreeuwen, gillen, springen en dansen niks is te gek om jou school aan te moedigen!

Na een maand in Amerika, ben ik onzettend dankbaar voor het geweldige gastgezin waar ik in ben beland. En voor de super lieve mensen op mijn school die me hier helemaal thuis laten voelen! Elke dag is een avontuur en zie en leer ik nieuwe dingen en daar geniet ik elke dag weer van!

Liefs Minke

P.s Gelukkig hebben ze ook hier gewoon pindakaas!!

  • 27 September 2013 - 17:45

    Pytrix:

    Heey Minke!!

    Ik wist hielemaal net dostoe een blog biehoadest!
    Mar wot leuk om ol dien ervaringen en avonturen te lesen!!!!!
    Ik bin blied dost it der sa leuk hast mei dien gast gesin en skoalle ensa.
    Wy misse die jir yn frieslân wol een bietsje jer...

    Mar nog hiiiiiieeeeel folle plesier der
    en ik sjug ut nei die volgende verslag!

    Hiele dikke tút Pytrix

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Holmen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2014

Wait what March already?

26 Januari 2014

Good busy life

03 December 2013

"Just go on and on like the sun goes"

17 Oktober 2013

life is a rollercoaster

21 September 2013

Time flies when you're having fun
Minke

Hallo allemaal! Mijn naam is Minke van der Meulen. In 2013 heb ik een jaar als Exchange student in Wisconsin Amerika gewoond. In september 2016 verhuis ik voor een half jaar naar Barcelona voor mijn buitenlandse stage

Actief sinds 30 Aug. 2013
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 3653

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: